اگر اصلاً در وب سایت مراکز فعال در حوزه ی بازیافت فلز مطالبی را خوانده باشید یا مدتی را در ارتباط با کسب و کار مرتبط با بازیافت ضایعات فلزی گذرانده اید ، از قبل می دانید که یکی از محبوب ترین خدمات این صنعت گسترده ، دور انداختن و اوراق کردن اتومبیل ها است. این قسمت از صنعت بازیافت در بسیاری از کشور های جهان مشترک است و هزینه های زیادی برای انجام آن خرج می شود. برای مثال ، هر سال حدود دو میلیون اتومبیل در کشور انگلیس رها می شوند و برای بسیاری از مردم هنوز معقول ترین گزینه مالی برای کسب درآمد از ضایعات بدنه اتومبیل ، باقی مانده است.

 

اما ، اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، چه می کنید؟

ما فکر کردیم که ایده ی خوبی است که در هنگام  اوراق کردن بدنه خودرو یا ماشین خود به همه مواردی که باید در نظر داشته باشید ، نگاهی بیندازیم. شما هم چنین می توانید با پرس و جو و یا خواندن مقاله های مختلف پیرامون این موضوع و حتی کل فرایند بازیافت قطعات خودرو ها ، از آن اطلاعاتی به دست بیاورید .

 

ماشین شما باید توسط یک مرکز اسقاط و بازیافت مجاز در منطقه ، اوراق شود !

این یکی از مهمترین الزامات قانونی درگیر در مورد اوراق کردن خودرو ها و  ماشین ها است: در واقع ، شما در برخی مناطق ، ممکن است به دلیل اوراق شدن وسیله ی نقلیه ی خود با استفاده از یک شرکت بدون مجوز ، تحت پیگرد قانونی قرار بگیرید!

مجوزهای مربوط در هر کشور و منطقه ای توسط سازمان های مربوط به افراد یا مراکز واج صلاحیت ، تعلق می گیرد . بنابراین شما در هنگام مراجعه حضوری به چنین مراکز و کسب و کار هایی ، می توانید اطلاعات بیشتری نیز در این مورد به دست آورید .

 


انواع ضایعات آهن در تهران و ایران اوراق ,بازیافت ,ماشین ,مورد ,خودرو ,اتومبیل ,اوراق کردن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

☆ Karen Studio | استودیوی کارن ☆ مجله ی تفریحی آوامگ همه چی تو هم استخر کارت ایران فیلم بـانـوکـده پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان دنیای ترجمه