شن و ماسه فیلتر شنی استخر به طور خاص طراحی شده است تا ذرات ریز که در حین استفاده منظم در استخر شما قرار می گیرند را به طور مؤثر نمایش دهند. سطح فیلتراسیون تا حد زیادی از نظر کیفیت و شرایط شن و ماسه ها مشخص می شود بنابراین استفاده از ماسه ای که استخر شما را تمیز و عاری از خاک و زباله ها در تمام فصل نگه می دارد ، مهم است. چند نکته مهم که باید درباره آنها از جمله بهترین ماسه های جایگزین و همچنین برخی از گزینه های جدید و ابتکاری فیلتر ماسه ای موجود در بازار امروز در بازار وجود داشته باشد.

 

هنگامی که ماسه تمیز و جدید است ، فیلتر شنی و ماسه با بالاترین راندمان خود کار می کند. اگر قرار است در زیر میکروسکوپ به شن و ماسه نگاه کنید ، در همه طرف ذرات شن ماسه هایی دیده می شوید و این لبه های لبه دار است که برای گرفتن کار می کنند و به طور مؤثر مانع بازگشت مواد ناخواسته به استخر شما می شوند.

 

ماسه از بین می رود که آب دائماً در سیستم استخر از آن عبور می کند و باعث گرد شدن لبه هایی می شود که ذرات کوچک را می گیرند. با شروع به فرسودگی شن و ماسه ، شما متوجه خواهید شد که استخر خود را ابری می کند و تمیز نخواهد بود. یکی دیگر از دلایلی که فیلتر شنی شما از بین می رود ، این است که اگر ماسه ها شروع به جمع شدن یا اندازه گیری می کنند که می تواند با کیفیت نامناسب شن ایجاد شود.

 

یک شستشوی برگشتی ذراتی را که در ماسه ها جمع می شوند ، از بین می برد ، اما شکل فشرده شده ای را به آن نمی دهد و قابلیت فیلتر کردن را دارد ، بنابراین مهم است که تقریباً هر 5 سال یکبار ماسه فرسوده را جایگزین کنید.

 

 

جهت مشاهده لیست قیمت فیلتر شنی روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com


 

 

مشخصات شن و ماسه فیلتر استخر

 

اکنون که ما توضیح دادیم که چطور شن و ماسه فیلتر شنی استخر و اهمیت استفاده از نوع مناسب شن و ماسه در استخر شما استفاده می شود ، برخی از خصوصیاتی را که باید هنگام ماسه های تعویض در نظر داشته باشید ، خواهیم دید. همه ماسه ها به طور مساوی ایجاد نمی شوند و صرف کمی وقت برای تحقیق در مورد محصولات معتبر می توانند در زمان و هزینه خود در کنار جاده و همچنین سالها آب شفاف کریستالی صرفه جویی کنید.

 

اولین چیزی که می توان تعیین کرد این است که چه مقدار ماسه لازم برای جایگزینی ماسه موجود در فیلتر خود دارید. این ممکن است در هر نقطه از 50-500 پوند باشد بنابراین مطمئن شوید که کتابچه راهنمای کاربر را بررسی کنید یا برای فیلتر شنی خاص خود تحقیقاتی انجام دهید. پیدا کردن شن ماسه ای استخر که در کیسه های 25 یا 50 تومانی فروخته می شود معمول است و همیشه ایده خوبی است که کمی اضافی به دست آورید ، بخصوص در صورت سفارش آنلاین.

 

شما می خواهید ماسه ای پیدا کنید که دارای خواص زیر باشد و ترجیحاً ماسه ای که بطور خاص برای استخرها تصفیه شده باشد:

 

# 20 ماسه سیلیسی

گرانول 0.45-0.55 میلی متر

از شن # 20 سیلیس نیز می توان به 20 رنده یا 20 دانه اشاره کرد. اگر از دانه های کوچکتر استفاده می کنید ، با ذرات ماسه ای که در استخر شما وجود دارد ، خاتمه می یابد و احتمالاً به سایر اجزای سیستم لوله کشی استخر شما آسیب می رساند. اگر از دانه بزرگتر استفاده می کنید ، کیفیت تصفیه را کاهش می دهید ، زیرا ذرات کوچک باکتری یا باکتری ها به درستی فیلتر نمی شوند.

 

به نظر می رسد این یک چیز بزرگ نیست و ممکن است فکر کنید که همه ماسه ها یکسان هستند اما در صورت شن و ماسه از گاه سخت افزار باید واقعاً مراقب باشید. اگر قصد استفاده از ماسه ای را دارید که برای استخرها ساخته نشده است ، مطمئن باشید که می توان از آن در کاربردهای استخر استفاده کرد. متأسفانه آنها احتمالاً نمی توانند به شما بگویند که آیا مواد افزودنی یا کیفیت ماسه وجود دارد یا خیر و خطر می کنید.

 

جهت مشاهده لیست قیمت فیلتر شنی روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com


 

 


فیلتر شنی ماسه ,استخر ,فیلتر ,استفاده ,ذرات ,شوند ,ماسه فیلتر ,کلیک نمایید ,برای استخرها ,وجود دارد ,روبرو کلیک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نیاز مطلب ایموویز Oops! Noahfyaq400 Home sirate rosalynfhq803 tapak